«Λίγα σχόλια για το σύνθημα Τόπος να Ζεις της Παράταξης του Βαγγέλη Αργύρη:
1ον: μία απλή αναζήτηση στο google της φράσης "τόπος να ζεις" βγάζει σαν αποτελέσματα "Κοζάνη, τόπος να ζεις", "Σουφλί, τόπος να ζεις", "Ανάβρα, τόπος να ζεις" και φυσικά μην ξεχνάμε το σύνθημα του Δημάρχου Νέας Δημοκρατίας της Αθήνας, Νικήτα Κακλαμάνη "Αθήνα, πόλη να ζεις". Πρόκειται, λοιπόν, για ένα τόσο πολυφορεμένο σλόγκαν τύπου ΕΟΤ...(τώρα που λέω ΕΟΤκαι η Πρέβεζα πριν από καμιά δεκαριά χρόνια είχε σύνθημα στις τουριστικές καμπάνιες της "Πρέβεζα, τόπος να ζεις").
2ον και σημαντικότερο: η έκφραση "τόπος να ζεις" ταιριάζει σε περιοχές υποανάπτυκτες, με έντονα αστικά προβλήματα, και προβλήματα υποβάθμισης. Γι’ αυτό και περιοχές όπως η Κοζάνη με τα εργοστάσια της ΔΕΗ το έχει προτιμήσει. Απ’ όσο ξέρω η Ήπειρος δεν αντιμετωπίζει τέτοια θέματα και πολύ περισσότερο οι Ηπειρώτες δικαίως θεωρούν ότι ζουν σε μία πλούσια σε φυσικό κάλλος περιοχή. Είναι άλλο να θέλεις να τονίσεις την ανάγκη για ανάπτυξη, απασχόληση, κλπ και άλλο να διαφημίζεις τουριστικά το προϊόν (ήπειρος) σε αυτούς που το καταναλώνουν (ηπειρώτες).
3ον: σε μία προφανή προσπάθεια το σύνθημα να μην είναι κομματικοποιημένο, επιλέχθηκαν ως χρώματα θαμπές και άτονες αποχρώσεις, δεκαετίας του ‘80»
1ον: μία απλή αναζήτηση στο google της φράσης "τόπος να ζεις" βγάζει σαν αποτελέσματα "Κοζάνη, τόπος να ζεις", "Σουφλί, τόπος να ζεις", "Ανάβρα, τόπος να ζεις" και φυσικά μην ξεχνάμε το σύνθημα του Δημάρχου Νέας Δημοκρατίας της Αθήνας, Νικήτα Κακλαμάνη "Αθήνα, πόλη να ζεις". Πρόκειται, λοιπόν, για ένα τόσο πολυφορεμένο σλόγκαν τύπου ΕΟΤ...(τώρα που λέω ΕΟΤκαι η Πρέβεζα πριν από καμιά δεκαριά χρόνια είχε σύνθημα στις τουριστικές καμπάνιες της "Πρέβεζα, τόπος να ζεις").
2ον και σημαντικότερο: η έκφραση "τόπος να ζεις" ταιριάζει σε περιοχές υποανάπτυκτες, με έντονα αστικά προβλήματα, και προβλήματα υποβάθμισης. Γι’ αυτό και περιοχές όπως η Κοζάνη με τα εργοστάσια της ΔΕΗ το έχει προτιμήσει. Απ’ όσο ξέρω η Ήπειρος δεν αντιμετωπίζει τέτοια θέματα και πολύ περισσότερο οι Ηπειρώτες δικαίως θεωρούν ότι ζουν σε μία πλούσια σε φυσικό κάλλος περιοχή. Είναι άλλο να θέλεις να τονίσεις την ανάγκη για ανάπτυξη, απασχόληση, κλπ και άλλο να διαφημίζεις τουριστικά το προϊόν (ήπειρος) σε αυτούς που το καταναλώνουν (ηπειρώτες).
3ον: σε μία προφανή προσπάθεια το σύνθημα να μην είναι κομματικοποιημένο, επιλέχθηκαν ως χρώματα θαμπές και άτονες αποχρώσεις, δεκαετίας του ‘80»
Με άλλα λόγια… τι έχεις Γιάννη μου… τι είχα πάντα!
Καμένα μυαλά, μούχλα και αποσύνθεση. Τοπίο νεκρής φύσης οι φορείς της σύγχρονης αντίληψης. Και αυτό θέλουν να μας το παρουσιάσουν ως ζωντανή ελπίδα.
Στο ίδιο στυλ κινείται και ο έτερος σωτήρας του τόπου. «Αξιοβίωτη Ήπειρος». Και εδώ Ολοκληρωτική έλλειψη φαντασίας. Ότι μαλακια κάνει ο ένας αμέσως την αντιγράφει ο άλλος.
Λες και συμμετέχουν σε τουριστική έκθεση. Είμαι σίγουρος πως για προεκλογικά φυλλάδια θα μας μοιράσουν τόνους άχρηστου διαφημιστικού, τουριστικού κυρίως, υλικού που σαπίζει στις αποθήκες των νομαρχιών.
Κάτι μου λέει πως και οι δυο έχουν στο μυαλό του πώς να πουλήσουν τον τόπο! Για το καλό μας φυσικά…