
1 Ουδεμία σχέση έχουμε με τον προφήτη Μωάμεθ και τους συγγενείς αυτού.
Εντέχνως ορισμένοι τον συγχέουν με το Μωάμεθ τον πορθητή με τον οποίον πράγματι μας συνδέουν συγγενικές σχέσεις.
2 Οι σχέση μας με τον Οδυσσέα Ανδρούτσο δεν είναι ιστορικά τεκμηριωμένη. Η λαϊκή παράδοση θέλει κάποιον μακρινό μας συγγενή να διατηρούσε ερωτικές σχέσεις μαζί του αλλά αυτό δεν έχει επίσημα επιβεβαιωθεί. Η φήμες μάλλον θα προέρχονται από το γεγονός του αναγκαστικού εναγκαλισμού τις κρύες νύκτες του χειμώνα προς αντιμετώπιση του ψύχους.
3 Αν και ζούμε σε έναν έρημο τόπο οι σχέσεις μας με τους ερημίτες είναι περιορισμένες. Εκτιμούμε την διαύγεια του πνεύματος που διαθέτουν αλλά αντιπαθούμε το αυστηρό διαιτολόγιο που ακολουθούν. Οι ακρίδες και οι μολόχες, όσο κέτσαπ και μαγιονέζα να προσθέσεις, δεν καταπίνονται με τίποτα.
4 Δεν παίρνουμε τα βουνά αναζητώντας ποικιλίες μανιταριών για τον απλούστατο λόγο ότι μπορούμε να τις προμηθευτούμε σε εγγυημένη συσκευασία από το κοντινό Σούπερ μάρκετ. Αποφεύγουμε έτσι το ενδεχόμενο της τροφικής δηλητηρίασης που σε αρκετές περιπτώσεις προκαλεί εγκεφαλικές διαταραχές που οδηγούν σε διανοητική σύγχυση τον απρόσεκτο και επιπόλαιο καταναλωτή.
(Η φήμη πως κάποιοι Σαγιαδινοί καταναλώνουν τεράστιες ποσότητες μανιταριών, προς αφύπνιση των πνευματικών τους δυνατοτήτων, θεωρείται ανυπόστατη έως κακόβουλη.)
5 Παραδεχόμαστε ότι ορισμένες φορές υποκύπτουμε στην γοητεία της αντιγραφής. Πάντα όμως ως βοήθεια να αναπτύξουμε τις δικές μας σκέψεις. Άλλωστε, στο γραπτό λόγο και στη τέχνη γενικά δεν υπάρχει παρθενογένεση.