Κρίση πανικού με συμπτώματα που οδηγούν στο συμπέρασμα ότι ο τάπας «λάλησε» μας φανερώνει πρόσφατη ανάρτηση στο μπλοκ των «αποκαλύψεων» και της «αντικειμενικής ενημέρωσης»..
Με αφορμή την τελευταία μας ανάρτηση, ο τάπας προσπαθεί με το έτσι θέλω, να επιβάλει το μαύρο ως άσπρο.
Ούτε η αυτόματη μετάφραση της Google δεν θα απέδιδε με αυτό τον τρόπο το κείμενό μας.
Χαρακτηριστικό της "παράκρουσης" είναι ότι αναδημοσιεύει το κείμενο μας αυτούσιο και έτσι ο καθένας μπορεί να διαπιστώσει ότι η ερμηνεία του τάπα είναι «τρία πουλάκια κάθονται» και ότι χρίζει (επειγόντως) ψυχιατρικής παρακολούθησης.
Όμως, για να είμαστε ακριβοδίκαιοι, υπάρχει και μια πιθανότητα να κάνει "υψηλή τέχνη" ο άνθρωπος, μιμούμενος το Βέλγο σουρεαλιστή ζωγράφο Ρενέ Μαγκρίτ, ο οποίος επηρεασμένος από τον Γερμανό φιλόσοφο Λούντβιχ Βιτγκενστάιν, δημιούργησε μια σειρά πινάκων με θέμα «η χρήση των λέξεων.»
Τώρα λέμε και καμιά μαλακία για να απαλύνουμε την θλίψη μας.
Τον τάπα δυστυχώς τον χάνουμε…
Με αφορμή την τελευταία μας ανάρτηση, ο τάπας προσπαθεί με το έτσι θέλω, να επιβάλει το μαύρο ως άσπρο.
Ούτε η αυτόματη μετάφραση της Google δεν θα απέδιδε με αυτό τον τρόπο το κείμενό μας.
Χαρακτηριστικό της "παράκρουσης" είναι ότι αναδημοσιεύει το κείμενο μας αυτούσιο και έτσι ο καθένας μπορεί να διαπιστώσει ότι η ερμηνεία του τάπα είναι «τρία πουλάκια κάθονται» και ότι χρίζει (επειγόντως) ψυχιατρικής παρακολούθησης.
Όμως, για να είμαστε ακριβοδίκαιοι, υπάρχει και μια πιθανότητα να κάνει "υψηλή τέχνη" ο άνθρωπος, μιμούμενος το Βέλγο σουρεαλιστή ζωγράφο Ρενέ Μαγκρίτ, ο οποίος επηρεασμένος από τον Γερμανό φιλόσοφο Λούντβιχ Βιτγκενστάιν, δημιούργησε μια σειρά πινάκων με θέμα «η χρήση των λέξεων.»
Η χρήση των λέξεων Ι, 1928-29, Νέα Υόρκη, Συλλογή V. Copley
(Η επιγραφή στον πίνακα γράφει: «αυτή δεν είναι μια πίπα»)
Τώρα λέμε και καμιά μαλακία για να απαλύνουμε την θλίψη μας.
Τον τάπα δυστυχώς τον χάνουμε…