Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Ο «κοσμάκης» και το …διαφημιστικό «πακέτο»

Με τον άκρως απαξιωτικό τίτλο (για τους αναγνώστες) «ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ κ. ΑΘΗΝΑ ΙΩΑΝΝΟΥ», ο καραγκιόζης της δημοσιογραφίας επιχειρεί μια «φθινοπωρινή» επίθεση στην εκλεγμένη περιφερειακή σύμβουλο της Θεσπρωτίας κυρία Ιωάννου.
Δεν μας προξενεί τόσο μεγάλη εντύπωση το πενιχρό λεξιλόγιο (δάνειο της παρακμιακής δεξιάς του΄60 το «λαουτζίκος», «κοσμάκης» κ.α.) του δεινοπαθούντος ρεπόρτερ, όσο ο χρόνος που επέλεξε αυτή την επίθεση. Το «timing» που λένε και οι γνωρίζοντες τα της (πολιτικής) επικοινωνίας.

Η κυρία Ιωάννου, είναι από τα παλιά στελέχη του ΠΑΣΟΚ στη Θεσπρωτία, με ενεργή συμμετοχή στα τεκταινόμενα στο νομού την τελευταία εικοσαετία.
Στην επιχειρούμενη σήμερα πολιτική «αυτοκάθαρση», είναι προφανές ότι αποτελεί εύκολο στόχο στους επιχειρούντες στην απόδοση ευθυνών για το σημερινό κατάντημα του πολιτικού συστήματος.
Βέβαια ο δεινοπαθών ρεπόρτερ ουδόλως ενδιαφέρεται για την «κάθαρση». Αυτή είναι η αφορμή.
Η αιτία βρίσκεται στη τελευταία παράγραφο της σχεδόν ολοσέλιδης οργίλης «καταγγελίας».

Γράφει ο δαιμόνιος ρεπόρτερ:
«ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, κ. Αθηνά, δεν διανοούμαι να πιστέψω, αυτό που μου είπαν… δύο πουλάκια, πράσινου και ροζ χρώματος αντιστοίχως. Ότι δηλαδή, στο πρόγραμμα αυτό που θα υλοποιήσετε, εσείς οι… άλλοι εταίροι, οι μη θεσμικοί τοπικοί φορείς, υπάρχει λέει, όχι ευκαταφρόνητο ποσό για δημοσιότητα του προγράμματος και εσείς, λένε τα πουλάκια, «διαπραγματεύεστε» με μέσα ενημέρωσης των Αθηνών και με αδρά πληρωμή, βεβαίως, βεβαίως!...»

Με άλλα λόγια … βλέπουμε ότι η αιτία είναι, το όχι ευκαταφρόνητο ποσό για δημοσιότητα του προγράμματος (βλέπε διαφημιστικές καταχωρίσεις στη φυλλάδα) που η κυρία Ιωάννου αποφάσισε να διαθέσει αλλού, μη υποκύπτοντας προφανώς στο κάθε είδους «εκβιασμό» που υποθέτουμε προηγήθηκε του «επιθετικού» δημοσιεύματος.

ΥΓ. Για το πακέτο των διαφημιστικών προγραμμάτων στη Θεσπρωτία, άλλων φορέων και οργανισμών, μούγκα στη στρούγκα ο δαιμόνιος ρεπόρτερ.

Γιατί άραγε;

Ποιος έλεγχος έγινε π.χ. για τις χιλιάδες ευρώ που δαπάνησε ο ΟΛΗΓ για την (αμφισβητούμενης αποτελεσματικότητας) διαφημιστική προβολή του την τελευταία διετία;