Μπορεί αρκετοί να έπεσαν από τα σύγνεφα με την αποκάλυψη του εγκληματικού ρόλου της χρυσής αυγής, όμως αρκετοί ήταν και αυτοί που είχαν αναγνωρίσει μια εγκληματική συμμορία κάτω από τον πολιτικό μανδύα που προσπαθούσε να καλυφθεί.
Κάθε μέρα έρχονται στο φως και νέα στοιχεία που αναδεικνύουν το μέγεθος της απάτης που έπεισε αρκετούς αγανακτισμένους πολίτες να σιγοντάρουν έστω και με επιφυλάξεις το απαίσιο τραγούδι του φασισμού.
Βλέποντας τη συμπεριφορά των θρασύδειλων πιθηκοειδών τόσο κατά την σύλληψη όσο και κατά την πρόσκαιρη αποφυλάκιση, μοιραία ο νους μας πηγαίνει σε αντίστοιχες συμπεριφορές που χαρακτηρίζουν τον τέως δήμαρχο Σαγιάδας και όψιμο κριτή των πάντων από τον χώρο της πολύπαθης δημοσιογραφίας.
Παρά του αντιθέτου, υποστηριζόμενο από τον ίδιο, (και οι χρυσαυγίτες δήλωναν πατριώτες) όσοι γνωρίζουν τη συμπεριφορά του, με μεγάλη ευκολία θα την χαρακτήριζαν χρυσαυγίτικη.
Αρκεί μόνο μια ματιά του φιλότιμου αναγνώστη σε προηγούμενες αναρτήσεις μας (που αφορούν τον τέως δήμαρχο Σαγιάδας) για να διαπιστώσει την έγκαιρη επισήμανση για την φασιστική του συμπεριφορά που συντελούσε στην εκκόλαψη του αυγού του φιδιού στο τόπο μας.
Γνώριμες οι τραμπούκικες συμπεριφορές του φασιστοειδούς.
Δήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι και απλοί πολίτες, ένιωσαν τον φασιστικό προπηλακισμό από το πιθηκοειδές.
Εμφανέστατη προσπάθεια για νταβατζιλίκι.
Πρόεδροι του ΟΛΗΓ, νομάρχες, δήμαρχοι, εργολάβοι, δεν γλύτωσαν από τις «ανιδιοτελείς» προτροπές του. «Δώστε μου … για να μη σας γ@μ1σω».
Βέβαια η απειλή εδώ ήταν προσχηματική, (ένδειξη κυριαρχίας, και άλλα ψυχολογικά) διότι για τη πραγματοποίηση χρειάζονταν και άλλα προσόντα που το «θηρίο» δεν διέθετε επαρκώς.
Ένα ψευτοτσαμπουκά διέθετε που τον δοκίμαζε όπου τον έπαιρνε. Στα δύσκολα βέβαια έπεφτε κάτω προφασιζόμενος καρδιακό επεισόδιο. (Το ίδιο έκαναν και οι χρυσαυγίτες. Στο κρατητήριο έβαλαν τα κλάματα).
Αθλία υποκρισία ο δήθεν «θεόπνευστος» λόγος του.
Οι αναφορές του τέως σε εδάφια της Αγίας Γραφής για να δικαιολογήσει τις παπαριές και τα καραγκιοζιλίκια του σε θρησκευτικές (και όχι μόνο) εκδηλώσεις, όργιζαν τους θρησκευόμενους και προκαλούσαν γέλωτα στους υποψιασμένους.
(Όλοι θυμόμαστε τους χρυσαυγίτες μαζί με αγιορείτες μοναχούς να πρωτοστατούν σε εκδηλώσεις κατά θεατρικής παράστασης που κατά τη γνώμη του πρόσβαλε τα «θεία». Τα γαμωσταυρίδια και οι χρυστοπαναγίες από τους χρυσαυγίτες έπεφταν σύννεφο, αλλά ήταν βέβαια για «ιερό» σκοπό).
Ως δήμαρχος κατηγορούσε το κράτος για την αδιαφορία του (το οποίο ο ίδιος εκπροσωπούσε) και από την άλλη οργάνωνε λαϊκά συσσίτια και εκδρομουλες για τα ΚΑΠΗ ως δήθεν καλός πατερούλης του δήμου.
Δηλαδή σου στερώ αυτό που σαν κράτος οφείλω να σου δώσω και έρχομαι μετά ως άτομο ή ομάδα να σου δώσω το ίδιο πράγμα κατηγορώντας το κράτος που δεν στο έδωσε.
Αν αυτό δεν είναι υπονόμευση των θεσμών και του δημοκρατικού πολιτεύματος, τότε τι είναι;
Η δήθεν αντισυστημική οργή του δόλιου «ρεπόρτερ» και οι αυθαιρεσίες στο όνομα της «δημοσιογραφικής έρευνας» με την σχετική «ασυλία» που αυτή παρέχει (οι χρυσαυγίτες επικαλούνταν την βουλευτική ασυλία), θέριευαν τα αχαλίνωτα πάθη του και ο προπηλακισμός σε όποιον εμπόδιζε τις παράφρονες επιθυμίες του ήταν δεδομένος. (Τώρα υποστηρίζει ότι το κράτος είναι ανύπαρκτο ενώ όταν ήταν αυτός δήμαρχος χάρις την αφεντιά του μεγαλουργούσε)
Δημοτικοί υπάλληλοι τόσο του δημαρχείου Φιλιατων όσο και του δημαρχείου Ηγουμενίτσας αλλά και οι λιμενικοί φύλακες υπήρξαν μάρτυρες μιας τέτοιας φασιστικής συμπεριφοράς με τους ανάλογους προπηλακισμούς που συνόδευαν αυτή.
Μπορεί στην υπόλοιπη Ελλάδα να περίμεναν τις τελευταίες εξελίξεις (αποκάλυψη του ρόλου της χρυσής αυγής) για να πάρουν αποστάσεις από αυτό το μόρφωμα.
Στην Θεσπρωτία όμως το ξεμπρόστιασμα του "εκφραστή" αυτού του μορφώματος έγινε νωρίτερα.
Καθοριστικό ρόλο στην αποδόμηση αυτού του «φαινόμενου» έπαιξαν οι σοβαρές καταγγελίες του δημάρχου Ηγουμενίτσας κ. Κάτσινου.
Δέκα σελίδες με παπαριές αφιέρωσε ο τέως δήμαρχος Σαγιαδας για να δικαιολογήσει (μάταια) τα αδικαιολόγητα.
Από τις δέκα καταγγελίες μόνο σε μια δίνει σχετική απάντηση. Ο υπέρογκος λογαριασμός από τα τηλέφωνα που έκανε οφείλεται σε ενέργειες για προώθηση συμφερόντων του δήμου. Αν και οι περισσότεροι εκτιμούν ότι πρόκειται για «ροζέ» δραστηριότητες, αν δεν ανοίξουν οι λογαριασμοί θα μείνουμε με την αμφιβολία.
Για τις υπόλοιπες καταγγελίες… το απόσπασμα (από τις δικαιολογίες) προς τον κ. Κάτσινο ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ!
Φυλλάδα «Διαβουλευση», Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013, σελίδα 20
Δηλαδή τι θέλει να μας πει το αγλάισμα της τοπικής αυτοδιοίκησης και «επιτυχημένος» δήμαρχος;
«Αμάρτησα για το παιδί μου» αποκομίζοντας προσωπικό όφελος;
Ότι όλοι οι δήμοι είναι βουτηγμένοι στην παρανομία και γιατί να αποτελέσω εγώ εξαίρεση;
Η χρηστή και έντιμη διαχείριση στα του δήμου είναι ένα παραμύθι για τους αφελείς και ένα όπλο στα χέρια αδίστακτων λαϊκιστών;
Δηλαδή το (δημοκρατικό) σύστημα είναι λάθος και σε οδηγεί υποχρεωτικά στη παρανομία;( Ή στη δικτατορία)
Αφού διαπίστωσες στη πρώτη τετραετία την διαφθορά που επικρατεί στη τοπική αυτοδιοίκηση, γιατί φιλούσες κατουρημένες ποδιές να είσαι ξανά υποψήφιος και την δεύτερη;
Το συμπέρασμα είναι εμφανές στα λεγόμενα του τέως δημάρχου (το «έντιμος» ξεχάστε το)
Καλά έκανα και παρανομούσα!
Χωρίς παρανομία δεν λειτουργεί ένας Δήμος. Άρα…
Η δημόσια ομολογία του τέως δημάρχου ότι ήταν "βουτηγμένος" στη παρανομία είναι ξεκάθαρη.
Σε αυτή τις περίπτωση, αν είσαι έντιμος, καταγγέλλεις τις όποιες αρρυθμίες του συστήματος, δηλώνεις αδυναμία να συνεργαστείς με τα λαμόγια και παραιτείσαι.
Δεν συμμετέχεις στη παρανομία με τα λαμόγια (βλέπε φαγοπότι) ούτε όταν σε πιάσουν με τη γίδα στη πλάτη υποστηρίζεις ότι όλοι είναι γιδοκλέφτες.
Το ξεμπρόστιασμα του όψιμου εκδότη και του (κατ’ ομολογία παρανομήσαντα, κατ’ εξακολούθηση και εκ πεποιθήσεως), τέως δημάρχου, «αφύπνισε» και τους εναπομείναντες «συνεργάτες» του, οι οποίοι διαχωρίζοντας τη θέση τους, την έκαναν με αλαφρά πηδηματάκια. (Άλλοι με δημόσιες ανακοινώσεις και άλλοι σιωπηλά)
Τώρα πλέον δικαιολογίες του τύπου, δεν ήξερα δεν άκουσα και δεν είδα, δεν γίνονται αποδεκτές από τη νοημοσύνη του απλού Θεσπρωτού.
Δεν απομένει τώρα, παρά να μάθουμε και τους «κρυφούς» χρηματοδότες και αρωγούς αυτού του μορφώματος. Για να δούμε επιτέλους ποιοι συντηρούσαν την φαυλότητα και υπονόμευαν το δημοκρατικό πολίτευμα.
Και τότε θα πέσουν μια και καλή οι μάσκες.