Προσπαθώντας σε συζητήσεις με φίλους μας να καταλάβουμε τα κίνητρα της συμπεριφοράς και των γραφόμενων του «καραγκιόζη» (όπως ο ίδιος θεωρεί ύψιστη τιμή να αποκαλείται…) πρώην Δήμαρχου Σαγιάδας, προέκυψε εύλογα το ακόλουθο ερώτημα: Ποιός θα τολμήσει να επιχειρήσει την μεγάλη καταβύθιση στον νου του Βαγγέλα, όταν είναι γνωστό ότι ουδείς επέστρεψε από την άβυσσο για να μας πει πως είναι;
Δοθέντος μάλιστα ότι η άβυσσος έχει και την έννοια του χάους, νομίζουμε ότι μπορούμε να προτείνουμε μια εύλογη απάντηση στο άλλο ερώτημα που προκύπτει, πώς δηλαδή του έρχεται του Βαγγέλα και κάνει όλες αυτές τις ασυναρτησίες που κάνει.
Πώς δηλαδή για παράδειγμα, αρπάχθηκε κυριολεκτικά στα χέρια πριν από λίγες ημέρες στην Ηγουμενίτσα (βούιξε όλη η πόλη…) με δημοτικό σύμβουλο των Φιλιατών (με τον οποίο προηγουμένως έπιναν μαζί καφέ!!) επειδή γίνεται διαχειριστικός και λογιστικός έλεγχος στα πεπραγμένα του ως Δημάρχου, ενώ ο ίδιος απαιτεί από όλους τους άλλους (και όχι φυσικά από τον εαυτό του) την πλήρη διαφάνεια και λογοδοσία στις πράξεις τους.
Ή, πως είναι δυνατόν να βρίζει συναδέλφους του δημοσιογράφους ως «οσφυοκάμπτες» (μας έχει πεθάνει με τις ίδιες και τις ίδιες λέξεις…) και να τους κατηγορεί για «εμετικές συμπεριφορές» (αμάν ποια αυτό το «εμετικές»… στέρεψε από λεξιλόγιο…) δηλαδή για γλυφτρόνια κατά τα κοινώς λεγόμενο, ενώ ο ίδιος γλύφει από πάνω μέχρι κάτω τους πάντες, από τον κυβερνητικό (άφαντο) βουλευτή μέχρι και τον βοηθό αναπληρωτή υπολιμενάρχη της Σαγιάδας…
Σε ένα άπειρο βέβαια σύμπαν, τα πάντα είναι δυνατά και οτιδήποτε μπορεί να συμβεί, θα συμβεί. Οι μαθηματικοί χρησιμοποιούν το παράδειγμα του πιθήκου που κάθεται μπροστά στο πληκτρολόγιο του υπολογιστή βαρώντας τα πλήκτρα και από καθαρή τύχη καταφέρνει να γράψει ολόκληρο τον «Άμλετ» του Σαίξπηρ, χωρίς το παραμικρό λάθος. Σε ένα άπειρο σύμπαν αυτό έχει συμβεί και θα ξανασυμβεί άπειρες φορές.
Με τη συμπεριφορά λοιπόν του «καραγκιόζη» πρώην Δήμαρχου, γνωρίζουμε με τον καλύτερο τρόπο ότι ζούμε σε ένα τέτοιο άπειρο σύμπαν. Και η μικρή μας Θεσπρωτία είναι ένας μικρόκοσμος στον οποίο, ναι, και ο πίθηκος μπορεί να γράψει τον «Άμλετ»…!!!
Υ.Γ. Κύριε δήμαρχε Φιλιατών, κατανοούμε την μεγαλοψυχία σας (ως εραστής των τεχνών) να ανέχεστε τις φτηνιάρικες παραστάσεις που δίνει ο καραγκιόζης (ο οποίος όπου βρεθεί και όπου σταθεί, αν αντιληφθεί παρουσία κόσμου, στήνει τον μπερντέ και αρχίζει τις κολοτούμπες και τα καραγκιοζιλίκια).
Θα μπορούσατε επίσης να υποστηρίξετε ότι: καραγκιόζης είναι, καραγκιοζιλίκια θα κάνει. Και σε αυτό δεν θα διαφωνήσουμε.
Όταν όμως προπηλακίζεται δημόσια από τον καραγκιόζη δημοτικός σύμβουλος του δήμου Φιλιατών, επειδή είναι συνεπής στην άσκηση των καθηκόντων του, τότε είστε υποχρεωμένος να παραμερίσετε τον μπερντέ και να υπερασπιστείτε τους δημοτικούς συμβούλους και τον θεσμό που υπηρετούν.
Διότι αν δεν διακρίνετε την τρομοκρατία και τον τραμπουκισμό του καραγκιόζη, τότε, πολύ φοβόμαστε ότι δεν έχετε αντιληφθεί επίσης, ότι μαζί με τον θώκο της εξουσίας θερμαίνετε και το αυγό του φιδιού.
Είμαστε βέβαιοι ότι δεν θα αδικήσετε την δημοκρατική σας ευαισθησία, όπως επίσης είμαστε βέβαιοι ότι δεν επιθυμείτε από πρωταγωνιστής στην πολιτική σκηνή του τόπου να μετατραπείτε σε μια ξεφτισμένη καρικατούρα του θεάτρου σκιών.
Δοθέντος μάλιστα ότι η άβυσσος έχει και την έννοια του χάους, νομίζουμε ότι μπορούμε να προτείνουμε μια εύλογη απάντηση στο άλλο ερώτημα που προκύπτει, πώς δηλαδή του έρχεται του Βαγγέλα και κάνει όλες αυτές τις ασυναρτησίες που κάνει.
Πώς δηλαδή για παράδειγμα, αρπάχθηκε κυριολεκτικά στα χέρια πριν από λίγες ημέρες στην Ηγουμενίτσα (βούιξε όλη η πόλη…) με δημοτικό σύμβουλο των Φιλιατών (με τον οποίο προηγουμένως έπιναν μαζί καφέ!!) επειδή γίνεται διαχειριστικός και λογιστικός έλεγχος στα πεπραγμένα του ως Δημάρχου, ενώ ο ίδιος απαιτεί από όλους τους άλλους (και όχι φυσικά από τον εαυτό του) την πλήρη διαφάνεια και λογοδοσία στις πράξεις τους.
Ή, πως είναι δυνατόν να βρίζει συναδέλφους του δημοσιογράφους ως «οσφυοκάμπτες» (μας έχει πεθάνει με τις ίδιες και τις ίδιες λέξεις…) και να τους κατηγορεί για «εμετικές συμπεριφορές» (αμάν ποια αυτό το «εμετικές»… στέρεψε από λεξιλόγιο…) δηλαδή για γλυφτρόνια κατά τα κοινώς λεγόμενο, ενώ ο ίδιος γλύφει από πάνω μέχρι κάτω τους πάντες, από τον κυβερνητικό (άφαντο) βουλευτή μέχρι και τον βοηθό αναπληρωτή υπολιμενάρχη της Σαγιάδας…
Σε ένα άπειρο βέβαια σύμπαν, τα πάντα είναι δυνατά και οτιδήποτε μπορεί να συμβεί, θα συμβεί. Οι μαθηματικοί χρησιμοποιούν το παράδειγμα του πιθήκου που κάθεται μπροστά στο πληκτρολόγιο του υπολογιστή βαρώντας τα πλήκτρα και από καθαρή τύχη καταφέρνει να γράψει ολόκληρο τον «Άμλετ» του Σαίξπηρ, χωρίς το παραμικρό λάθος. Σε ένα άπειρο σύμπαν αυτό έχει συμβεί και θα ξανασυμβεί άπειρες φορές.
Με τη συμπεριφορά λοιπόν του «καραγκιόζη» πρώην Δήμαρχου, γνωρίζουμε με τον καλύτερο τρόπο ότι ζούμε σε ένα τέτοιο άπειρο σύμπαν. Και η μικρή μας Θεσπρωτία είναι ένας μικρόκοσμος στον οποίο, ναι, και ο πίθηκος μπορεί να γράψει τον «Άμλετ»…!!!
Υ.Γ. Κύριε δήμαρχε Φιλιατών, κατανοούμε την μεγαλοψυχία σας (ως εραστής των τεχνών) να ανέχεστε τις φτηνιάρικες παραστάσεις που δίνει ο καραγκιόζης (ο οποίος όπου βρεθεί και όπου σταθεί, αν αντιληφθεί παρουσία κόσμου, στήνει τον μπερντέ και αρχίζει τις κολοτούμπες και τα καραγκιοζιλίκια).
Θα μπορούσατε επίσης να υποστηρίξετε ότι: καραγκιόζης είναι, καραγκιοζιλίκια θα κάνει. Και σε αυτό δεν θα διαφωνήσουμε.
Όταν όμως προπηλακίζεται δημόσια από τον καραγκιόζη δημοτικός σύμβουλος του δήμου Φιλιατών, επειδή είναι συνεπής στην άσκηση των καθηκόντων του, τότε είστε υποχρεωμένος να παραμερίσετε τον μπερντέ και να υπερασπιστείτε τους δημοτικούς συμβούλους και τον θεσμό που υπηρετούν.
Διότι αν δεν διακρίνετε την τρομοκρατία και τον τραμπουκισμό του καραγκιόζη, τότε, πολύ φοβόμαστε ότι δεν έχετε αντιληφθεί επίσης, ότι μαζί με τον θώκο της εξουσίας θερμαίνετε και το αυγό του φιδιού.
Είμαστε βέβαιοι ότι δεν θα αδικήσετε την δημοκρατική σας ευαισθησία, όπως επίσης είμαστε βέβαιοι ότι δεν επιθυμείτε από πρωταγωνιστής στην πολιτική σκηνή του τόπου να μετατραπείτε σε μια ξεφτισμένη καρικατούρα του θεάτρου σκιών.
Οι φωτογραφίες είναι από την ταινία του Στάνλεϋ Κιούμπρικ «Οδύσσεια 2001». Η σκηνή στην οποία ο άνθρωπος πίθηκος ανακαλύπτει την έννοια του εργαλείου (ένα κόκαλο πολλαπλασιάζει την δύναμή του) θεωρείται από τις ποιο συγκλονιστικές στην ιστορία του παγκόσμιου κινηματογράφου.
Οι συνειρμοί είναι ελεύθεροι…